Her kan du læse om formålet med kvalitetsnetværksplatformen og hvordan du bruger den.
Kvalitetsnetværksplatformen er en lukket platform for hver hvert kvalitetsnetværk, som skaber et fælles overblik og mulighed for kommunikation. Kommunikation omkring dit kvalitetsnetværk vil forgå i kvalitetsnetværksplatformen.
Du er ansvarlig for, at du er registreret i dit kvalitetsnetværk, og at dine kontaktoplysninger opdateres ved ændringer.
Du er også ansvarlig for løbende at være opdateret om beskeder fra din kvalitetsnetværkskoordinator.
Log ind i platformen med dit virksomheds MitID øverste på siden. Hvis du endnu ikke er tilmeldt platformen, skal du starte med at udfylde formularen her: Oprettelse i kvalitetsnetværk
Denne vejledning er til dig, der er kvalitetsnetværkskoordinator
Denne vejledning er til dig, der er medlem af et kvalitetsnetværk
Her kan du finde svar på en række typiske spørgsmål/udfordringer ang. kvalitetsnetværksplatformen
Du tilmelder dig platformen her: Formular – ekm.dk. Herefter oprettes du i kvalitetsnetværksplatformen i løbet af 2-3 dage.
Første gang du logger ind på kvalitetsnetværksplatformen med dit virksomheds MitID, bliver du bedt om at angive en mailadresse. Det er vigtigt, at det er den samme mailadresse, som den du angav da du oprettede dig.
Det er vigtigt, at du bruger det virksomheds MitID login, der er knyttet til dit CVR nummer, og at du er oprettet i platformen. Får du stadig en fejl meddelelse kan du kontakte sundhed.dk support: info@sundhed.dk / 44 22 20 80.
Du kan finde en brugervejledning her: Kvalitetsnetværksplatform – ekm.dk. Du er også velkommen til at kontakte EKM på ekm@fysio.dk, hvis du er i tvivl om, hvordan du bruger platformen.
Du er velkommen til at kontakte EKM på ekm@fysio.dk, hvis du er i tvivl om, hvordan du bruger platformen. Hvis du får fejl meddelelse, når du logger ind, og har brugt dit virksomheds MitID, som er knyttet til dit CVR nummer, og samtidig har oprettet dig i platformen, så kan du kontakte sundhed.dk support: info@sundhed.dk / 44 22 20 80.